watch the mellon collies blossom

----z-elektripaber

kolmapäev, september 07, 2005

 

mellncllie flower

kunagine kauaaegne klassivend, kes nüüd tartus filosoofiat õpib, ütles ühel öösel söögiplatsi taga, et ta ei usu enam, et ta olemas on. ma ei saanud teda lõpuni tõsiselt võtta. nüüd kuidagi saan.

üldse pole vahet, kas tegelikkus on miraaž või mitte. see eksisteerib ka ilma nimetuseta edasi.
inimeste sisemaailmad on samuti samal määral reaalsed kui see aegruum, mida me omavahel ärkvel olles jagame. ja mina olen sama reaalne, kui ma ennast välja mõtelda jaksan.

ma pole liiga kaua enam kirjutanud - pilt hakkab eest ära kaduma.
ma loodan, et ma hulluks ei lähe, aga peas napib ruumi.
lina peal on enne uinumist tunne, et mind on liiga palju, et ennast välja kannatada.
ma ei kannata ennast päris üksi eriti hästi välja.

"i can't sleep without your breathing
and i can't breathe each time you're leaving"

where -- oh where the fuck are you?

Comments:
Oh, Jim.
Selleks, et maailm oleks ilusam, ei pea sageli suurt midagi ise tegema.
Aga selleks, et sus oleks rohkem ruumi, peab palju asju ära viskama.
Mina ei raatsi asju ära visata. Sina ei peaks ka raatsima, see pidi olema 84ndate viga.
 
...
olemas olemine
see on miski,mida me tunnetame ja kaotame samamoodi.mõtted annavad suure tõukke,et minna endast eemale.jalutada minema...seetõttu ma tunnen,et Goo on olemas ja Eve kaotab lõpuks...
voodis lamades tajume erksaid olemisi ja need ei pruugigi üldse olemas olla.meie ise ei ole reaalsed.on illusioon,mida me täidame sõnadega.kuni hakkame ka tajuma tegusid.
...
üksi on meil vahel isegi kergem ennast välja kannatada.kuid kui keegi teine..on sinu kõrval hingamas ja sa ei suuda magada,sest tema olemas olu sinu läheduses on nii lummavalt muinasjutuline..siis muutud sa ise olematuks ja sul ei olegi enam ennast,keda välja kannatada...
(astun tagasi sinna maailma)
...
*roheline ja must tee koos..lummavalt meeldiv siiani*
 
http://homepage.eircom.net/~sebulbac/burton/home.html
...
kui muudmoodi ei suuda me seda sinuni anda..
 
http://homepage.eircom.net/~sebulbac/burton/home.html

arvuti taas jonnib ja ei taha mind siia...
vabandust..et nii sinu lehel..
 
Kirjutas juba Russelgi, et me ei saa kuidagi kindlad olla selles, et maailm ei loodud viis minutit tagasi koos meie mälestustega... ("The Analysis of Mind" 1921 lk 159).
 
Postita kommentaar

<< Home